ברהנו טגניה עם קסדה - ×'ר×"נו ט×'× ×™×" ו×"× ×™ קושמרו זכו ×'פרס ×'× ×™ ×'רית על סיקור ×™×"×"ות ×"תפוצות ×'לו×'ס : מליאת הכנסת אישרה הערב את הצעת החוק לחייב חבישת קסדה בעת רכיבה על אופניים, סקייטבורד, גלגליות ועוד.. נשארנו רק עם ברהנו טגניה בשביל כתבות עם מבטא מצחיק #יהיזכרהברוך #סליחה. האחיות למודות האכזבות וההבטחות סירבו להאמין שזה אמיתי. מערכת דאבל פס במומ עם טגניה שישמש ככתב השטח של משחקי הקבוצה,אנחנו מחכים לתשובה. דר רונן ברגמן נחשב לאחד המרצים המבוקשים בישראל ולא בכדי, עם רזומה מרשים שכולל כמה מהתחקירים החשובים ביותר שנערכו בישראל בתחומי המודיעין והביטחון הכללי. אלמנתו, אהובה אלפרון, נותרה עם שבעה ילדים.

טגניה נולד באתיופיה לאב מורה ומנהל בית ספר ולאם עקרת בית. מליאת הכנסת אישרה הערב את הצעת החוק לחייב חבישת קסדה בעת רכיבה על אופניים, סקייטבורד, גלגליות ועוד. הקריירה העיתונאית של טגניה החלה כשהיה תלמיד בחטיבת ביניים באורט ערד כשהוא ניגש עם כמה חבריו אל ראש העירייה וביקש ממנו מימון להפקת עיתון עבור בני הנוער. אלמנתו של יעקב אלפרון שוחחה ברדיו ללא הפסקה עם ברהנו טגניה ואמרה על רצח בעלה: אל השלושה הצטרף עמיתם למקצוע ותושב העיר ברהנו טגניה מערוץ 2, שאף השקה את חבריו הצמאים במים קרים תוצרת עין גדי.

×'ר×
×'ר×"נו ×–×" אח ×'ר×"נו ט×'× ×™×" או טו פ ×™ ×" ש ל ×™ Facebook from lookaside.fbsbx.com
לוויכוח הסוער מצטרף כרוח סערה ברהנו טגניה, כתב ערוץ 2 לענייני פלילים. כיום, ברהנו משמש ככתב מדיני, חברתי ופלילי כאשר במהלך עבודתו הוא סיקר בין השאר את האירועים הבולטים שהעסיקו את הציבור בחודשים האחרונים כמו: למי שלא יודע טגניה הוא האוהד מס. כתב החדשות ערוץ 2 ברהנו טגניה הולך לאיבוד בסערה. ראיון ראשון עם כתב חדשות 2 ברהנו טגניה, ששבר את תקרת הבטון והפך לעיתונאי חרוץ, שמכניס למהדורת החדשות של ישראל את מה שלפניו נדחק לשוליים. עם הגעתה לישראל שוכנה משפחתו במרכז קליטה בערד. הכתב המוערך והנערץ ביותר כיום בתקשורת הישראלית ברהנו טגניה הגיע השבוע לפתיחה החגיגית של האצטדיון המפואר בנתניה. לפני שבועיים, סוף סוף קרה.

אבל מה קורה ומה מגלים כאשר משטרת ישראל מעמידה שוטרת חוקרת בדירה סגורה לשלושה חודשים, החוקרת מתחזה לילדה ולאחר.

העסקן אברהם וייספיש מול עיתון 'שערים' בביתר, נפגש אמש לראשונה עם חבר העירייה מנחם זיידה לאחר שנים של חילוקי דעות ביניהם ומאבקים פוליטיים פנימיים שרק תושבי ביתר ידעו להגיד במה. משפט אלאור אזריה הוא לא משפט פלילי, הוא מבהיר. לפני כשלוש שנים נעצר בנה הבכור, דרור אלפרון, בחשד לרצח, כשבוע לפני חתונתו. אבל מה קורה ומה מגלים כאשר משטרת ישראל מעמידה שוטרת חוקרת בדירה סגורה לשלושה חודשים, החוקרת מתחזה לילדה ולאחר. הקריירה העיתונאית של טגניה החלה כשהיה תלמיד בחטיבת ביניים באורט ערד כשהוא ניגש עם כמה חבריו אל ראש העירייה וביקש ממנו מימון להפקת עיתון עבור בני הנוער. אל השלושה הצטרף עמיתם למקצוע ותושב העיר ברהנו טגניה מערוץ 2, שאף השקה את חבריו הצמאים במים קרים תוצרת עין גדי. הכתב המוערך והנערץ ביותר כיום בתקשורת הישראלית ברהנו טגניה הגיע השבוע לפתיחה החגיגית של האצטדיון המפואר בנתניה. מועדון לילה, כולל אלכוהול וקריוקי. ברגע שלא מפענחים רציחות מהסוג הזה, אז מהר מאוד זה גולש למקומות אחרים וזה לא נגמר. בצבא היה בקורס חובלים אך לאחר מכן עבר לשרת כקצין בחיל התותחנים. יוזם הצעת החוק, גלעד ארדן: ברהנו טגניה, כתב חדשות 12 ודני קושמרו, מגיש אולפן שישי, זכו יחד בפרס בתחום התקשורת המשודרת עש וולף והילדה מטסדורף עבור סדרת הכתבות מפוצלים (חמשת פרקי סדרת מפוצלים), ששודרה במהלך 2019. אני מאוד מבקשת שתיצרי הד גדול בנושא זה למען יראו ויראו ויש להספיק עכשיו עם בחינות הבגרות!

הכתב המוערך והנערץ ביותר כיום בתקשורת הישראלית ברהנו טגניה הגיע השבוע לפתיחה החגיגית של האצטדיון המפואר בנתניה. לצפייה בטבלת מידות לקסדות לחצו כאן. בוגר בית הספר אורט ערד. היכנסו לצפות בכתבה כאן ברהנו טגניה, ויצו ניר העמק. ראיון ראשון עם כתב חדשות 2 ברהנו טגניה, ששבר את תקרת הבטון והפך לעיתונאי חרוץ, שמכניס למהדורת החדשות של ישראל את מה שלפניו נדחק לשוליים.

ישראל נכנסת לכוננות שיא ×
ישראל נכנסת לכוננות שיא ×"נשיא טראמפ מ×'×™×¢ ל×'יקור ×"לו ×– ×"מלא יוני ×'רין חר×"ים10 from ch10.co.il
משלב בהרצאותיו את תחומי התמחותו מהאקדמיה. אלמנתו של יעקב אלפרון שוחחה ברדיו ללא הפסקה עם ברהנו טגניה ואמרה על רצח בעלה: קסדה לאופניים למבוגרים ולילדים חברת מצמן את מרוץ מציעה ללקוחותיה קסדות לרכיבה של מיטב היצרנים בעולם. כולם במדינה גיבשו עמדה בנושא. שמח שהצלחתי להעביר את החוק החשוב הזה. העסקן אברהם וייספיש מול עיתון 'שערים' בביתר, נפגש אמש לראשונה עם חבר העירייה מנחם זיידה לאחר שנים של חילוקי דעות ביניהם ומאבקים פוליטיים פנימיים שרק תושבי ביתר ידעו להגיד במה. ברהנו טגניה כתב הפלילים של חברת החדשות. אני מאוד מבקשת שתיצרי הד גדול בנושא זה למען יראו ויראו ויש להספיק עכשיו עם בחינות הבגרות!

לאחר השידור מהמקום, הוא תועד מצטרף לחגיגה עם ריקוד אתיופי ברהנו טגניה, כתב 'חדשות 12', הגיע אמש (שלישי) לסקר ולתעד חתונה של זוג משדרות, שנאלצו להעביר את חתונתם מהאולם למקלט במושב שדות נגב בעקבות ההסלמה וירי הרקטות.

אבל מה קורה ומה מגלים כאשר משטרת ישראל מעמידה שוטרת חוקרת בדירה סגורה לשלושה חודשים, החוקרת מתחזה לילדה ולאחר. כתבי החדשות מיהרו למקום, בהם גם ברהנו טגניה, אז כתב צעיר אך מוכר בחדשות 2. בוגר בית הספר אורט ערד. אל השלושה הצטרף עמיתם למקצוע ותושב העיר ברהנו טגניה מערוץ 2, שאף השקה את חבריו הצמאים במים קרים תוצרת עין גדי. לאחר השידור מהמקום, הוא תועד מצטרף לחגיגה עם ריקוד אתיופי ברהנו טגניה, כתב 'חדשות 12', הגיע אמש (שלישי) לסקר ולתעד חתונה של זוג משדרות, שנאלצו להעביר את חתונתם מהאולם למקלט במושב שדות נגב בעקבות ההסלמה וירי הרקטות. יוזם הצעת החוק, גלעד ארדן: לאף אחד לא אכפת?לתת דוח ולאזוק את מי שלא שם מסכה זה יותר חשוב??!! העסקן אברהם וייספיש מול עיתון 'שערים' בביתר, נפגש אמש לראשונה עם חבר העירייה מנחם זיידה לאחר שנים של חילוקי דעות ביניהם ומאבקים פוליטיים פנימיים שרק תושבי ביתר ידעו להגיד במה. ברגמן מצליח לפשט את הנושאים המורכבים ביותר ולגעת בסוגיות הביטחוניות הרגישות ביותר. השניים יצאו לאתיופיה וביקרו במרכזים שבהם נותרו מאחור בני עדת הפלשמורה האתיופית והתלוו אל בני העדה שעלו ונטמעו. קסדה לאופניים למבוגרים ולילדים חברת מצמן את מרוץ מציעה ללקוחותיה קסדות לרכיבה של מיטב היצרנים בעולם. 1 של קבוצת בני יצ'אלאל הבנויה ברובה על בני העדה האתיופית. שם קסדה, עלה על האופנוע ודהר לעבר השקיעה.

אל השלושה הצטרף עמיתם למקצוע ותושב העיר ברהנו טגניה מערוץ 2, שאף השקה את חבריו הצמאים במים קרים תוצרת עין גדי. יוזם הצעת החוק, גלעד ארדן: קסדה לאופניים למבוגרים ולילדים חברת מצמן את מרוץ מציעה ללקוחותיה קסדות לרכיבה של מיטב היצרנים בעולם. שם קסדה, עלה על האופנוע ודהר לעבר השקיעה. ברהנו טגניה כתב הפלילים של חברת החדשות.

×'ר×
×'ר×"נו ט×'× ×™×" × ×'חרת ×"×—×"שות Mako from media.mako.co.il
בעשרה בטבת השנה למשל, הוא ציין את התאריך העברי ומשמעותו בהגשה משותפת עם עדי מאירי שטרחה. במרוץ השתתפו עוד שני חובבי אקסטרים מהביצה, תומר קאפון וגיא גיאור | צילומים: משנת 2008, טגניה הוא כתב הפלילים / משטרה בחברת החדשות של ערוץ 2 וכיום הוא כתב הפלילים של חברת החדשות. בוגר בית הספר אורט ערד. שם קסדה, עלה על האופנוע ודהר לעבר השקיעה. שמח שהצלחתי להעביר את החוק החשוב הזה. כתבי החדשות מיהרו למקום, בהם גם ברהנו טגניה, אז כתב צעיר אך מוכר בחדשות 2. אלמנתו, אהובה אלפרון, נותרה עם שבעה ילדים.

יחד עם לייבזון, שבאה עם הבעל רועי הררי, ראינו שם גם את דנה ויס, דפנה ליאל, ברהנו טגניה, גלעד שלמור ואדוה דדון, ערד ניר, יאיר שרקי, ועוד.

היכנסו לצפות בכתבה כאן ברהנו טגניה, ויצו ניר העמק. העסקן אברהם וייספיש מול עיתון 'שערים' בביתר, נפגש אמש לראשונה עם חבר העירייה מנחם זיידה לאחר שנים של חילוקי דעות ביניהם ומאבקים פוליטיים פנימיים שרק תושבי ביתר ידעו להגיד במה. כמו כל כתבי החדשות, גם טגניה מצא שרשרת אנשי אבטחה, שמנעה ממנו כל כניסה לאזור ההתרחשות. ברהנו טגניה התחיל את הקריירה בערוץ הקהילתי וידע שזו רק שאלה של זמן עד שיקבל את ההזדמנות הגדולה שלו. אבל מה קורה ומה מגלים כאשר משטרת ישראל מעמידה שוטרת חוקרת בדירה סגורה לשלושה חודשים, החוקרת מתחזה לילדה ולאחר. משפט אלאור אזריה הוא לא משפט פלילי, הוא מבהיר. כתב החדשות ערוץ 2 ברהנו טגניה הולך לאיבוד בסערה. ברהנו טגניה הוא עיתונאי ישראלי, כתב הפלילים של חברת החדשות. במרוץ השתתפו עוד שני חובבי אקסטרים מהביצה, תומר קאפון וגיא גיאור | צילומים: ברהנו טגניה, כתב 'חדשות 12', סיקר חתונה של זוג משדרות, שנערכה במקלט במושב שדות נגב. לצפייה בטבלת מידות לקסדות לחצו כאן. לאף אחד לא אכפת?לתת דוח ולאזוק את מי שלא שם מסכה זה יותר חשוב??!! ברהנו טגניה, כתב חדשות 12 ודני קושמרו, מגיש אולפן שישי, זכו יחד בפרס בתחום התקשורת המשודרת עש וולף והילדה מטסדורף עבור סדרת הכתבות מפוצלים (חמשת פרקי סדרת מפוצלים), ששודרה במהלך 2019.

ברהנו טגניה כתב הפלילים של חברת החדשות ברהנו טגניה. העסקן אברהם וייספיש מול עיתון 'שערים' בביתר, נפגש אמש לראשונה עם חבר העירייה מנחם זיידה לאחר שנים של חילוקי דעות ביניהם ומאבקים פוליטיים פנימיים שרק תושבי ביתר ידעו להגיד במה.